Smarties Awards Türkiye’de Öne Çıkan Başarı
Pazarlama dünyasında önemli bir yere sahip olan Smarties Awards Türkiye, teknoloji, veri ve medya unsurlarını bir araya getirerek pazarlamanın geleceğini şekillendirmeyi amaçlıyor. Bu ödüller, global standartlarda değerlendirilen, ölçülebilir etki yaratan ve içgörüye dayalı yaratıcı projeleri ödüllendiriyor.
İstanbul Festivali’nin Ödül Başarısı
Bu yıl 4’üncüsü gerçekleştirilen ve Türkiye’nin en yüksek erişime sahip yaşam festivali olan İstanbul Festivali, “From Query to Crowd” projesi ile dikkat çekti. Focus İstanbul Etkinlik Yönetimi tarafından düzenlenen bu festival, Marketing + Media Alliance (MMA) tarafından belirlenen ödül programında önemli bir başarıya imza attı.
Ödüller ve Kategoriler
Festival, “Müşteri Yolculuğu Odaklı Pazarlama”, “Anında Etki Yaratan Pazarlama”, “Yapay Zekâ Destekli Hedef Kitle Etkileşimi” ve “Veri İçgörüleri & Bağlamsal Pazarlama” gibi kategorilerde toplamda 3 gümüş ve 1 bronz ödül kazandı. Bu başarı, kullanıcıların arama niyetlerinden fiziksel katılımlara kadar olan yolculuklarını ele alarak, veri odaklı içgörüler ve etkili medya stratejileri ile sağlandı.
Doğru İçgörü ile Güçlü Bağlar
Doğru içgörülerin doğru temas noktalarında aktive edilmesi, markalar için ölçülebilir ve etkili iletişim modelleri oluşturdu. Bu sayede hedef kitlelerle doğal ve güçlü bir bağ kurmak mümkün hale geldi. Daha fazla bilgi için sonhaberler.net.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.
